.

צפו בסרטון הדרכה מקצועי על הכנת דף נחיתה מבוסס וידאו, וצאו למסע מרתק שיהפוך אתכם לוידאו סאטר! למדו בשישה מפגשים בלבד, כיצד להשתמש בוידאו ולהוביל בתחום השיוק מקוון.

 

זה קרה מתישהו בסוף שנת 2016.

שניים מאנשי הפיטנס המשפיעים והמפורסמים ביותר בישראל נפגשו והחליטו לשתף פעולה.

 

לידור דיין וחיים כהן

 

 

-אספו את כל השאלות.

-חיברו את כל התשובות.

-הרכיבו את כל האפשרויות.

-לקחו את ה - "למה".

-ויצרו את ה - "איך".

 

 

רוצה לראות מה יצא לנו? 

 

 

אוקיי, בוא נתחיל....

 

 

אתה גבר.

 

פחות או יותר חדש בחדר כושר.

(אם אתה ותיק אבל נראה כמו חדש גם אתה כלול פה).

 

אין לך תוכנית אימונים מסודרת.

(הידעת: לא כל תוכנית אימונים שאתה מקבל ממוקדת לבניית שריר).

 

אין לך תפריט תזונה.

(בשביל לגדול חייב לאכול, אבל מה? וכמה?).

 

יש לך תחושה שאתה לא נותן 100% באימונים.

(יש מצב שזה אפילו לא 60%).

 

התוצאות האטו משמעותית או נעצרו לחלוטין.

(ממזמן).

 

 

 

 

אבל אתה? אתה נשאר בשלך.

 

מנסה להמציא את הגלגל.

 

מנסה להלחם נגד הטבע של הגוף שלך.

 

  

"אולי יותר סטים ופחות חזרות?"

 

"אולי אני אוסיף עוד משקל?"

 

"אולי אני אוכל יותר מזה ופחות מזה?"

 

"אולי אני אתאמן כל יום?"

 

"אולי אחליף ל - ABC או ABCD?" 

 

 

 

"אולי" = ביזבוז זמן מוחלט.

וזו הפעם האחרונה שתראה את המילה הזאת.

  

 

 

 

אז, גבר...

 

 

 

או שתתקדם או שאני אשאיר אותך פה לבד

  

  

 שאלה: מה הדבר הכי חשוב כשרוצים לעלות במסה?

בהמשך... 

 

 

 

 

זו התופעה המצחיקה שמשתוללת בחוץ:  

 

 

 

 

 

זה מה ש - "הם" עושים:

 

 

 

1. תתאמן הרבה.

 

2. תאכל הרבה.

 

3. תקווה לטוב (*המילה שאמרתי שלא ארשום* יקרה משהו).

 

 

 

 

 

 

 

 

וזה מה ש - "אנחנו" עושים:

 

 

1. תשיג תוכנית אימונים שממוקדת לבניית שריר. תתאמן חכם. תתאמן מסודר. 

 

2. תשיג תפריט תזונה שבנוי על אותה תוכנית אימונים ומותאם אישית למבנה הגוף שלך. תאכל רק כשצריך ומתי שצריך. 

 

3. תתקדם באימונים. תתקדם בתזונה.

 

 

4. תגדל. נקודה.

 

 

התמונה של ‏‎Lidor Dayan offical page- leave a legacy‎‏.

 

 

 

 התמונה מתחילה להתבהר?

 

 

 

 

"הם" עושים את מה שהם רוצים (ונראים אותו דבר שנה אחר שנה).

 

 

 

 

"אנחנו" עושים את מה שעובד. 

 

התמונה של ‏‎Lidor Dayan offical page- leave a legacy‎‏.

 "מי שעושה את אותם הדברים כל הזמן ומצפה לתוצאות שונות הוא משוגע" - אלברט איינשטיין.

 

 

 

 

אני מצטער, אבל יותר ברור מזה אין:

 

רוצה חזה מנופח? תעשה את מה שעובד.

 

 

רוצה ידיים וכתפיים גדולות יותר? תעשה את מה שעובד.

 

 

רוצה רגליים חזקות יותר? תעשה את מה שעובד.

 

 

רוצה גב רחב יותר? תעשה את מה שעובד.

 

 

 

 

 

עושים רק את מה שעובד!

 

 

שנתקדם?

 

אז מוקדם יותר נשאלה השאלה: "מה הדבר הכי חשוב כשרוצים לעלות במסה?"

 

אם השכלת עד עכשיו, אתה בטח לא רוצה לשמוע מה "הם" אומרים. אלא אתה רוצה לשמוע מה "אנחנו" אומרים.

 

התשובה המהירה: גירוי.

התשובה הפחות מהירה: גירוי השריר לגדול.

התשובה הפחות פחות מהירה: שריר שלא קיבל את הגירוי לגדול - לא גודל. נקודה.

 

כן, אתה יכול לאכול 10,000 קלוריות ביום, להתאמן 3 פעמים ביום, לישון 10 שעות בלילה. גירוי לשריר קבלת?

 

תבין: השרירים שלך לא יגדלו אם לא יצרת גירוי באימון שלך. תמשיך לאכול ותמשיך להתאמן "חזק". הגירוי גדילה היחיד שתקבל זה לתאי השומן שלך שממשיכים להצטבר (גבר... הם אף פעם לא שבעים), והשרירים שלך? נכנסו למגננה. הם לא מגיבים. לא יגדלו ולא משנה מה תעשה. נכנסת ללופ שלא נגמר. מתכון לאסון. ביזבוז זמן מוחלט שבא עם תוספת של תיסכול יחד עם הוצאה כספית על "תוספי תזונה" שגם ככה לא עובדים וגורמים לחור עוד יותר גדול בארנק. אתה חייב לעבוד ע"פ תוכנית אימונים מקצועית שיש לה מטרה אחת בלבד: להעמיס כמה שיותר שריר בזמן הכי קצר.

 

תמונה קשורה

 מה עושים?

את מה שעובד.

 

 

 

להשיג גירוי זה כמובן חלק אחד מהמשוואה, כי אחרי שהשגת אותו - אתה חייב לאכול.

תבין: גירוי קורה כאשר השריר מאותת למוח שהוא צריך לגדול. מאותו רגע, אתה חייב להכניס את האוכל הנכון לגדילה. מה שהתקבל מאימון טוב, זה רקמת שריר שניזוקה ועכשיו היא צריכה להבנות מחדש - רק בגדול יותר. השריר שלך צריך חומצות אמינו וחומצות שומן חיוניות כדי להבנות. לכן החלבונים האיכותיים שאתה אוכל והשומן הבריא שאתה אוכל קריטיים בתהליך בניית השריר. רמה מסויימת של מיום (באנגלית: Hydration) היא סופר חשובה גם כן. שתייה מרובה של מים יוצרת את הסביבה האידיאלית לבניית מסת שריר והיא הכרחית גם כן.

 

תוצאת תמונה עבור ‪ectomorph mesomorph endomorph‬‏

יודע מה הסוג גוף שלך? יופי. זכור אותו.

 

 

תזכור: הגוף שלך לא רוצה לבנות מסת שריר. הוא יעשה הכול כדי שזה לא יקרה (כולל תירוצים שרצים לך בראש). בנייה של רקמת שריר חדשה מצריכה משאר מערכות הגוף לעבוד יותר קשה. הלב שלך עכשיו צריך לעבוד קצת יותר קשה כדי לדחוף עוד דם וחמצן לשריר, כולל הריאות שלך ושאר איברים קריטיים אחרים. לכן בשביל לבנות שריר אתה חייב "לשכנע" את הגוף שלך שהיד קדמית שלך צריכה להיות הרבה יותר גדולה ממה שהיא עכשיו. התזונה שלך חייבת להיות מקצועית, מחושבת וכזאת שמתאימה לסוג הגוף שלך כדי לעשות זאת. אחרי שהשגת גירוי זה השלב הבא - ואם אותו אתה לא עושה טוב - אותו תסריט יחזור - אתה פשוט לא תגדל. אין וויכוח.

 

 

 

 

אז מה עושים?

את מה שעובד.

 

 

 

מתחיל לאט לאט להבין?



אחרי שהשגת את שני הדברים החשובים ביותר, מה שנשאר לך זה לישון ולגדול (יש יותר קל מזה?) וסמוך עליי, אתה תישן כמו תינוק.

 

לאחר מכן?

הגיע הזמן לקצור את הפירות.

הגיע הזמן לשים רגל על רגל, להשעין את הראש אחורה, לקחת נשימה  ע מ ו ק ה  ולחייך...

הגיע הזמן לשים את החולצה הצמודה שלך ולראות איך כל החברים שלך מסתכלים (תהיה בטוח שהם יסתכלו).

 

 

ואת כל הבנות משחקות אותה כאילו הן לא רוצות להסתכל...

 

תמונה קשורה

  

 

 

 

 

"נשמע מעניין! עכשיו ספרו לי איך עושים את מה שעובד?".

 

 

 

 

 יותר טוב מזה....

 

 

אנחנו נראה לך מה יצרנו והרכבנו אחרי שישבנו חודשים שלמים וחשבנו מה אתה חייב לעשות בשביל להעמיס על עצמך ערמות של שריר

                                                

 

 

 

 

 

 

 אלו שני הדברים החשובים ביותר שמעניינים אותך כרגע:

 

 

1. גירוי לשריר - תוכנית אימונים שנתית (360 ימים!!!) שבנויה בשיטתיות של 6 השלבים ע"פ מה שהמדע אומר שצריך לעשות כדי "לשכנע" את הגוף לבנות את הכי הרבה שריר בזמן הכי קצר.

 

התמונה של ‏‎Lidor Dayan offical page- leave a legacy‎‏.

 

 

2. תזונה לשריר - תפריט תזונה מקצועי שבנוי במיוחד על מבנה הגוף שלך (זוכר אותו?).

חדש: קיים תפריט לטבעונים!

 

                                 

 

רק בשביל לוודא את הצלחתך, בנינו את שלב "אלפאטסט" שאותו אתה עושה לפני שאתה מתחיל את הקורס(זה עוד קלף חזק שהחלטנו להשתמש בו)

מטרת שלב "אלפאטסט" היא להכניס את הגוף שלך מהר לתהליך בניית שריר והוספת מסת שריר נקייה בכדי לגרום לאזן את היחס בין השומן לשריר אצלך תוך כדי עלייה מקסימאלית בשריר עם כמה שפחות עלייה באחוזי השומן שלך. שלב "אלפאטסט" חייב להתבצע ברצף, יום אחר יום, למשך 30 יום כדי שהקורס יעשה את האפקט הראשוני שלו.

 

 

"האם אני יכול לדלג על שלב ה - "אלפאטסט" ומיד להתחיל את הקורס?"

 

ממש לא. קורס אלפאבודי נועד לכסות אותך מכל הפינות ולוודא את הצלחתך. ללכת עם סכין לקרב יריות לא נשמע כמו רעיון טוב, נכון? 

 

וואו, נשמע מדהים! מה עוד אני יכול למצוא באלפאבודי?

 

בנוסף לכל התחמושת השנתית שאתה הולך לקבל, מצורפים עוד כמה נשקים סודיים

 

- מדריך אישי לקורס (שגם ילד בן 6 יכול להבין).

 

- יומן מעקב אישי (תיק אישי שמאפשר לך מעקב אחר ההתקדמות שלך).

 

- מתיחות וגמישות (חשוב כשעולים במסת שריר).

 

- סירטון חימום, איך להתחמם נכון לפני אימון (חשוב לפני ההרמות הכבדות שלך).

 

- שאלות נפוצות (כל מה שרצית לדעת על: מספר אימונים בשבוע, איזה תוספי תזונה אנחנו ממליצים, מה עושים כשנתקעים במשקל,  ועוד...).

 

- תכני מוטיבציה (שיתנו לך בעיטה בתחת כשצריך).

 

- מוזיקה לאימונים.

 

- מדריך לפיתויים ורעב!

 

- בונוס מתנה: דיאטת תאילנד!

 

- תרגילים חלופיים (במקרה אם ישנו תרגיל בתוכנית אימונים שאינך יכול לבצע).

 

 

 

אוקיי, אני רוצה את הגוף הגברי האולטימטיבי ואין לי ספק שאלפאבודי זו התוכנית בשבילי!".

 

 

 

רגע... לא כל כך מהר. אנחנו רוצים שתהיה כן ואמיתי עם עצמך לגבי השינוי שאתה הולך לעבור.

 

אנחנו לא רוצים להעניק את "אלפאבודי" ל - "זללני מידע" (אנשים שאוהבים לשאוב מידע ולא לעשות איתו כלום).

 

כן, צוות לידור דיין זמין בשבילך בכל עת בכתובת הזאת:

TeamLidorDayan1@gmail.com

 

אבל את השינוי אתה תצטרך לעשות. 

נוצר באמצעות מערכת רב דף מבית רב מסר

.